Головна > Про Проект > Наглядова рада

На макрорівні, як це визначено у Меморандумі щодо Проекту, підписаному урядами Канади та України 26 травня 2008 року, планується, що загальну координацію Проекту реформи управління персоналом на державній службі в Україні буде здійснювати Наглядова рада Проекту.

Роль і сфера основної відповідальності Наглядової ради Проекту

Наглядова рада Проекту відповідатиме за:

  • Обговорення питань макро-рівня щодо стратегічного характеру реалізації Проекту реформи управління персоналом на державній службі в Україні та сприяння вирішенню ключових питань з політики, прийняття рішень і надання рекомендацій щодо загального керівництва і спрямування Проекту;
  • Перегляд і затвердження щорічних робочих планів по Проекту, а також отримання й оцінка звітів про виконання Плану від команди Проекту;
  • Перегляд поточного стану виконання Проекту відповідно до Плану реалізації Проекту, включаючи Логічну матрицю Проекту та інші компоненті Етапу реалізації Проекту, а також необхідне коригування Проекту протягом його реалізації;
  • Обговорення діяльності та досягнутих результатів по окремим пілотним проектам, які реалізуються ключовими українськими партнерами з числа центральних органів виконавчої влади;
  • Обговорення існуючої та потенційної взаємодії між Проектом реформи управління персоналом на державній службі в Україні та іншими донорськими проектами в Україні в галузі реформи державної служби.

Членство

Членство в Наглядовій раді Проекту включатиме представників українського уряду (включаючи представників Головдержслужби), Канадське Агентство Міжнародного Розвитку (включаючи представників КАМР в Оттаві та відділу технічної співпраці Посольства Канади в Україні), Канадське Бюро Міжнародної Освіти (включаючи Канадського Директора Проекту і Керівника Проекту від Канади). Крім того, головний технічний радник Проекту з питань управління людськими ресурсами буде брати участь в засіданнях Наглядової ради в ролі консультанта, якщо в цьому буде необхідність.