26 травня 2011 року в приміщенні Головного управління державної служби України відбулось засідання Наглядової ради проекту «Реформа управління персоналом на державній службі в Україні», під час якого були підведені підсумки 2010-2011 фіскального року та затверджений план роботи Проекту на квітень 2011р. – березень 2012р.
У засіданні Наглядової ради, під головуванням Начальника Головдержслужби Тимофія Мотренка та голови відділу технічної співпраці Посольства Канади в Україні Каті Чаба, взяли участь представники Головного управління державної служби України, відділу технічної співпраці Посольства Канади в Україні, Канадського бюро міжнародної освіти, Школи вищого корпусу державної служби та Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу.
В рамках засідання були представлені результати діяльності та основні досягнення Проекту протягом квітня - березня 2010-2011 рр., презентоване бачення Головдержслужби щодо результатів Проекту, розглянуто та затверджено Річний план реалізації Проекту на квітень 2011р. - березень 2012р.
Від української сторони в засіданні Наглядової Ради Проекту взяли участь заступник Начальника Головдержслужби Андрій Вишневський, директор Школи вищого корпусу державної служби Олександр Саєнко, директор Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу Ірина Протченко та головний спеціаліст відділу проектів міжнародного розвитку та європейської інтеграції департаменту модернізації державної служби Владислав Луць. Від канадської сторони та Проекту - Перший секретар Посольства Канади в Україні Ґійом Лєґро, директор Проекту Лариса Бізо, керівник Проекту від України, Андрій Бега, заступник керівника Проекту Оксана Кікоть та головний технічний радник проекту Сильвія Поллак.